niedziela, 11 września 2011

Where Were You # OnSept11?

Ciekawe wiadomości w url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/eOsoupvx1TM/:
WTC Sept11

11 września jest w naszym pokoleniu zabójstwa JFK: każdy pamięta, gdzie były one na, że ​​traumatyczne dzień. Czy byłeś w pobliżu ataków w Nowym Jorku, Waszyngtonie i Pensylwanii lub oglądania w horror z daleka, jest to dzień, który zmienił nasz kraj i wiele w naszym życiu. Dzisiaj zostanie wypełniona usług pamięci i stałej transmisji telewizyjnej, ale niektóre z najbardziej przejmujących wspomnień już dzieje się na Twitterze, gdzie ludzie dzielą się gdzie byli i co robili.

Jeff Jarvis , który był w pobliżu World Trade Center tego dnia, dzisiaj jest Tweeting swoje żywe wspomnienie, jak to jest być w Ground Zero (niestety, jego konto Twitter dostał od szybkości krótko, bo był Tweeting tak dużo, ale teraz zostanie przywrócone). NPR Andy Carvin jest gromadzenie wielu Tweets i reemitowania je za pomocą # OnSept11 hashtag (jest on również gromadzenie ich w Storify tutaj ).

Każdy ma pamięć o tym, gdzie są i jak czuje. Mieszkałem w San Francisco w czasie, i obudził się do wiadomości. To było zaraz po pierwszym samolot uderzył w World Trade Center i nikt nie wiedział, co się dzieje. Włączyłem telewizor i zadzwoniłem do mojej dziewczyny w Nowym Jorku (który jest teraz moją żoną). Była na Fifth Avenue obserwując kłęby dymu z jednej z wież. Wtedy drugie trafienie samolotem, połączenia nie przechodzą już, i przyszli do zadyszki. Przynajmniej przez kilka dni. Samoloty zostały uziemione i nikt nie będzie go w pobliżu wysokich budynków w dowolnym miejscu. Gdzie byłeś # OnSept11?


Jeff Jarvis
Widziałem ludzi, używając wszystkiego, nawet Snapple Iced Tea, do mycia kurz się. # 911

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz