środa, 7 września 2011

Wideo: Nauka Obraz i tryby koloru On Your DSLR

Ciekawe wiadomości w url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/vBVeQfohP7Y/:
tut

Lustrzanki są potężne i popularne narzędzie do tworzenia wideo, ale jest prawdopodobne, że bardzo niewielu użytkowników tego dość nową kategorię produktów poszły w głąb jego ustawień. Do robienia zdjęć, a czasem wideo, ustawienia domyślne są w porządku, ale jeśli jesteś zainteresowany wprowadzenie trochę więcej miłości w swoim produkcji, warto wiedzieć kilka poprawek można dokonać.

Stillmotion zebrała informacje i dobrze wykonane trochę film opisujący podstawy balansu bieli i kilka niejasnych lub ukrytych funkcji, których można użyć aby personalizować swój film, zanim jeszcze trafi na karty SD.

To Canon specyficzne, ale warto sprawdzić, czy jesteś nowym, powiedzmy, system Nikon lub Pentax. Sprawdź:

Oczywiście, niektóre zmiany nie są tak naprawdę widoczne, chyba że szukasz dla nich, ale nawet małe znaczenia rzeczy. Mogą one również wpływać na sposób myślenia, jak zauważa kilka minut w: zaczniesz zauważać temperatury światła, myśląc o tym, jak będzie wyglądać apartament z więcej światła słonecznego i wolframu mniej.

Kolor jest potężnym narzędziem do wyrażania opinii, nawet jeśli nie wiesz, co robisz. Jakiś czas temu przypadkowo miałem aparat jest ustawiony w chłodzenie balansu bieli podczas fotografowania na zewnątrz w ciepłym świetle popołudnia, a wszystkie moje zdjęcia miał lodowate, jasne oddanych, że na początku mnie niepokoiło, ale szybko mnie przyjemnością. Nie myślałem o jeżowce i boje i co ja strzał jak patrząc inny sposób niż tak, jak je widział. Jednak z niewielką zmianę w środowisku, będą one wyglądać zupełnie inaczej. I nie "poprawne" balans bieli po fakcie, ponieważ skończyło się to wyjątkowy i interesujący się - że nie mogę dokładnie wziąć kredyt.

Będą się mieć drugie samouczek później w ciągu miesiąca dla post-processing efekty kolorystyczne. Jeśli nie grałeś w Lightroom i Aperture (nie mówiąc już o Photoshop i podobne), zawdzięczam to do siebie, aby dać jeden spróbować. Wszechstronność lustrzanek mnie zakochać się w fotografii na nowo, i jak nerdy, jak się wydaje, znając moje odwrotnie menu i aplikacji była duża część tego.

[Via Fstoppers ]



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz