czwartek, 15 września 2011

Wolfenstein Ray Traced i wygładzania, w rozdzielczości 1080p

Ciekawe wiadomości w url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/k_NB8vDNrIM/Wolfenstein-Ray-Traced-and-Anti-Aliased-At-1080p:
Anonimowy czytelnik pisze: "Po Intel zaprezentowali swoje badania demo Wolfenstein: Ray prześledzić na tablets, najnowsze postępy w IDF koncentruje się na (naj)-koniec gry teraz pracuje w rozdzielczości 1080p Poza tym na podstawie obrazów post-processing (HDR, Depth of Field. ) obecnie jest również wdrożenie inteligentny sposób obliczania anti-aliasing poprzez zastosowanie identyfikatorów siatki oraz normalne i stosowania adaptacyjnych 16x supersamplingu. Wszystko to jest zasilane przez "chmury", składający się z serwera, który posiada osiem Knights karty Ferry (całkowita z 256 rdzeni / 1024 wątków). dużo sprzętu, ale następnej iteracji "Wiele Integrated Core (MIC) architektury, o nazwie Knights Corner (i dysponuje 50 + rdzeni), może być tuż za rogiem".

Czytaj więcej o tej historii w Slashdot.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz