sobota, 3 września 2011

Zadzwoń do 50 dolarów za rok Heroldowie usługi subskrypcji Duty w przyszłości drogie dla gier

Ciekawe wiadomości w url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/wzL3b7yIGPY/:
elite_space

Największy na świecie serii gier stały się przedsiębiorstwa do siebie. World of Warcraft obsługuje ogromny przemysł halo złota rolnictwa i rynków szary. Farmville i jej podobni okazały mikrotransakcji w miliony. Zespoły rozwijanie indywidualnych takie gry jak Assassin Creed czy Gears of War są większe niż wielu całych przedsiębiorstw. Więc nic dziwnego, że stawka zachować się podniósł.

Call of Duty jest jednym z najbardziej popularnych gier na świecie, i choć sprzedają miliony egzemplarzy gry na 40-60 dolarów to prawdziwe źródło dochodów, Activision ma nadzieję, że ich nowy Call of Duty Elite usług przyniesie w powtarzających się wpływów i Rajd fanów. Ale czy fani przyjąć rocznie 50 dolarów opłaty na górze samej grze?

Część Elite usługi będą dostępne za darmo, jak aplikacje mobilne, udostępnianie statystyk i analiz, a oficjalne tworzenie klanu. Ale uiszczonej części Elite właśnie szczegółowe , a co za tym idzie o nowy porządek gier jest równie ekscytujący i zniechęcające.

Głównym remis będzie nowych treści, w formie mapy, tryby i prawdopodobnie broń i ozdoby charakter. Nie będzie również codziennie sędziował turnieje z nagrodami jak iPadów. Activision opisane "dziewięć miesięcy sezonu DLC" z około 20 elementów treści - dużo pod każdym kątem, a może i więcej niż nawet CoD fani są skłonni do żołądka. Wielu deweloperów są już oskarżony o sprzedaży połowę gry na uruchomienie i doling się reszta w przyszłym roku lub tak, i choć pudełkowej gry będzie prawdopodobnie wystarczająco wiele, nacisk na po-zakupów jest niepokojące.

Do tej pory tak przewidywalne, ale większe konsekwencje są bardziej interesujące. Valve mówi o "gry jako usługi", ale ich pomysł DLC jest nieco mniej pieniędzy karczowanie niż Activisions. Team Fortress 2 społeczności i dziesiątki dodatków, co zrobili, nie są przykładem każdy mógł śledzić, ale jesteś mało prawdopodobne, aby znaleźć bardziej zadowoleni społeczności graczy na świecie. Ten pomysł Activision stawia CoD praktycznie na terenie Second Life lub zastępcy gier rzeczywistości niż cokolwiek innego. Ludzie są już bardzo poważnie o swojej "kariery" w grach online, ale integracji społecznej widzimy (jak Battlefield 3 w Battlelog, powyżej), wzrost poziomu integracji z innymi platformami, a ogromny wzrost kosztów, związany zrobić nowej generacji z "dużych" gier biznesowych dość poważny.

To trochę jak TV dodając kanały jak Showtime i HBO już w dzień. Jesteś rodzaju musiały zobowiązać się do niego i stworzył społeczność jest równoległa do bardziej przyziemnych jeden sieciom w otoczeniu, ale o wiele bardziej oddani. Ale może być tak wiele seansów, zwłaszcza, jeśli waluta, w handlu jest czas. Ktoś za pieniądze można sobie pozwolić na zakup wszystkich kanałów premium, ale z Call of Duty, WoW, Halo, i tak dalej rozwija się całe światy żyć, gracz może zrobić tylko tyle. Ten trend będzie kontynuowany, ponieważ jest cholernie dużo pieniędzy w to.

Przestaniemy widzieć "tradycyjnych" gier, które po prostu sprzedać za 50 USD, a następnie to wszystko? Z czegoś rezygnować, gdy firmy takie jak Valve i Activision może sobie pozwolić, aby zapewnić bardziej dla pieniędzy (choć oni mogą wyciągnąć więcej z później). Wzrost tanie gry do pobrania na XBLA i PSN wydaje się oferować środku ścieżki. Spodziewam się bardziej tytuły między 5 $ i 20 $, hity jak Braid i Bastion, że nie należy próbować zbudować platformę, tylko tel.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz