poniedziałek, 26 września 2011

Zapytaj Slashdot: CS grads Biorąc IT Praca?

Ciekawe wiadomości w url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/Tqduh_HACjQ/Ask-Slashdot-CS-Grads-Taking-IT-Jobs:
Anonimowy czytelnik pisze: "Jestem wkrótce być absolwentem Master od publicznych uczelni na kierunku informatyka - z tym wszystkim, CS zakłada Oczywiście, to się czas, aby rozpocząć poszukiwania pracy, a jednocześnie istnieje kilka rzeczywistych CS. typu pracy dookoła, zauważyłem, że kilka IT miejsc pracy byłaby znacznie bardziej wygodne dla mnie osobiście, ale to prowadzi mnie do pytania (zakładając że mnie zatrudnić, oczywiście) -. będzie o IT doświadczenie zranić moje szanse na rynku pracy w dół ? drodze Czy przyszłych pracodawców widać, że i rzadziej mnie zatrudnić - lub gołębi-dołkowe mnie w IT "?

Czytaj więcej o tej historii w Slashdot.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz