poniedziałek, 10 października 2011

Dorastając Geek: Ben Heck

Ciekawe wiadomości w url:http://www.engadget.com/2011/10/10/growing-up-geek-ben-heck/:
Zapraszamy do Growing Up Geek , stale obecny, gdzie spojrzeć wstecz na naszą młodzież i opowiadają o dorastaniu do frajerów, że jesteśmy. Dziś mamy Extraordinaire Hacker (i gospodarzem swojego własnego show ), Benjamin J. Heckendorn !

Jako dziecko dorasta w Richland Center, WI, czasami musiałem być bardzo kreatywny w znalezieniu rzeczy zajmować mój czas i moja kreatywność naturalnie ciążyła ku wszystkim technologia rzeczy. Lutowanie, podajnik zestawy i zabawki dekonstrukcji było epicentrum moim młodym życiu. Biorąc rzeczy od siebie, aby dowiedzieć się, jak oni pracowali w istocie rytuał przejścia dla mnie coraz naukowy człowiekiem jestem dzisiaj.

Dostałem swój pierwszy smak programowania w szkole podstawowej na zbiór nawet-to stary Apple II, ale ja naprawdę się do niego hurtowych, gdy w wieku 11 lat dostałem swój pierwszy komputer - Atari 800. Jeszcze starożytnych do czasu, robiłem dużo programowania na to i wiele się nauczyłem podstaw, które są przydatne do dnia dzisiejszego.

Kontynuuj czytanie Dorastając Geek: Ben Heck

Dorastając Geek: Ben Heck pierwotnie ukazał się na Engadget Mon, 10 października 2011 13:00:00 CEST. Proszę zobaczyć nasze warunki korzystania z kanałów .

Permalink | | Wyślij | Komentarze

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz