niedziela, 16 października 2011

Jak To Catch a Thief laptopa?

Ciekawe wiadomości w url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/kOG1PUtK6TE/how-to-catch-a-laptop-thief:
Po raz pierwszy przyjęty wnioskodawca otaku244 pisze "Spędziłem dzień w Vancouver w tym tygodniu podczas pracy w Seattle. Podczas I cieszył się obszar, niektórzy obywatel Vancouver postanowił cieszyć się Macbook Pro. Niestety, nie odkryłem tym aż byłem już z powrotem w mój hotel Seattle. Oczywiście, jestem bardzo miffed na całe doświadczenie. Na szczęście mam LogMeIn zainstalowane na danym komputerze. I pod warunkiem, że adres IP VPD, ale mówią, że przepisy nie pozwalają gwarantuje wyłącznie na fizycznym adres związany z IP. Brzmi to jak srebrna kula jest, aby zrobić zdjęcie osoby używającej laptopa. Powstaje pytanie, jak mogę przekonać faceta, aby uruchomić skrypt, który będzie jego zdjęcie i smtp do mnie ? Obiecuję postu fotki z facetem jeśli get ściągnął pomyślnie! "

Czytaj więcej o tej historii w Slashdot.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz