niedziela, 9 października 2011

(Opowieści Założyciel) Birchbox: pomagać ludziom "znaleźć to, czego nie wiedzieli, że Wanted"

Ciekawe wiadomości w url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/AJG2nhX6Urk/:
BB Sequence 4 Key Ch#5C7192.mov

W części II Chris Dixon interivew z Birchbox założycieli Hayley Barna i Katia Beauchamp, Dixon pyta, czy Birchbox pasuje do tego, co można uznać za trend commerce subskrypcji.

Beauchamp wierzy robią. Barna tymczasem podkreśla, "jest wiele różnych smaków" abonamentu. W porównaniu do Diapers.com, Barna mówi Pieluchy rozwiązuje "wygody" i "uzupełnienie", podczas gdy Birchbox jest sposobem dla ludzi ", aby znaleźć to, czego nie wiedział, co chcieli." Trzy omówienia dodatkowych firm, które zajmują miejsca, takie jak ShoeDazzle i BeachMint .

Uznając ich firmy działa model biznesowy i może rozwinąć się sprzedać więcej niż dostawy piękna, Beauchamp mówi Dixon wybrali Birchbox nazwę, aby zaoferować elastyczność dla użytkowników. Na przykład, Barna mówi "już testowane non-kosmetyczne" takie jak "herbaty lub czekolady lub stacjonarne."

Kontynuując rozmowę poniżej, Dixon pyta o wyzwania szybko rośnie. Beauchamp mówi jeden z wyzwań było "czekaliśmy trochę zbyt długi, aby zatrudnić i to jest tak jak to błędne koło z was nie mają czasu na wynajem, bo są naprawdę busying robi wszystko, ale oczywiście, jeśli zatrudniony to masz więcej czasu. "

Dyskusja potem zwraca się do Dyskusja subskrypcji stają się nowym codziennej pracy oferty modelu, a problemy, które go to (zalane konkurentów na przykład). Beauchamp, że to właśnie w ich umysłach, ale czuje się wyraźne Birchbox jest "głos" i "osobowość" defensibility oferty.

Upewnij się, że oba filmy dodatkowe spostrzeżenia, wraz z częścią I ten wywiad . Odcinki opowieści Założyciel z gości znaleźli się Ben Lerer, Kevin Ryan i Lauren Leto tutaj .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz