sobota, 8 października 2011

Pomoc Scout zwraca Finansowanie celu zaoferowanie Współpraca e-mail i wsparcie Startups

Ciekawe wiadomości w url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/R9V5XfA-Ufg/:
hslogo-white-320x110

Po ukończeniu TechStars Boston wiosną tego roku, Brightwurks , uruchomienia sprawia, że narzędzia internetowe wydajność z naciskiem na obsługę klientów, uruchomił nowy produkt o nazwie Pomoc Scout , który ma na celu współpracy e-mail jakości i wsparcie dla małych firm.

Problem z uruchamianiem nadzieję adres, jak Brightwurks współzałożyciel i CEO Nick Francis widzi, jest to, że podczas gdy większość firm uważa, że ​​wielkie obsługi klienta jest kluczowym znaczeniu dla ich działalności, w sieci, większość nadal nie wchodzić w interakcje z klientów skutecznie. Częścią problemu jest to, że obecne rozwiązania dla relacji z klientami Oferujemy doświadczenie użytkownika które jest zautomatyzowane i natury bezosobowe.

Ponadto, na rynku obsługi klienta, istnieje luka rośnie, Franciszek mówi, między e-mail i punkty pomocy. Rozwiązania takie jak Zendesk i Assistly (ten ostatni jest teraz częścią Salesforce) w końcu jest zbyt szerokie i skomplikowane dla małych firm do integracji. To nie ma sensu dla 10-osobowej uruchamiania lub sprzedawcy online, aby skorzystać z pomocy technicznej, na przykład, kiedy zespół po prostu chce w łatwy sposób skalować swoje wsparcie e-mail.

W znanych graczy, takich jak Salesforce i cel NetSuite przedsiębiorstwa, Pomoc Scout zamierza zmniejszyć hałas i skupić się na jednej rzeczy wszystkich online potrzeb biznesowych: wsparcie e-mail. "Koncentracja na jednej dziedzinie pozwala nam zrobić jedną rzecz bardzo dobrze, a być uniwersalny tam, w przeciwieństwie do oferty 50 różnych funkcji, które tylko prowadzą do skomplikowanych i przeciętny ogólne doświadczenia użytkownika", Brightwurks prezes.

Tak więc, Pomoc Scout będzie dla help desk-CRM hybrydowych (które wkrótce synchronizacji z rozwiązania CRM firmy już działa), przeznaczone dla każdego zespołu z dwóch lub więcej, że musi dzielić skrzynki e-mail, należy każdego na tych samych stron i oferują indywidualną, wysokiej jakości obsługi klienta.

Według Franciszka, 27 procent e-maili wysyłanych przez klientów do sklepów internetowych są odbierane nieprawidłowo, a najczęściej to w wyniku agenta jest nieznany z klientem. Aby rozwiązać ten problem znajomości, Scout Pomoc pozwala agentów, aby zobaczyć wszystkie rozmowy, które kiedykolwiek miały miejsce z klientem, wraz z publicznego profilu tego klienta tworzona na podstawie danych na portalach społecznościowych, itp. (podobne do tego, co Rapportive nie dla zespołów).

E-maili od wyglądają Scout Pomoc jak jeden-na-jeden wątki e-mail, gdyż w rzeczywistości pochodzą z prawdziwą osobą z indywidualną podpis - nie jak korespondencja jeden otrzyma z help desk. Co więcej, do klienta, pomoc Scout jest niewidzialne, nie mają do logowania się na konto lub przejść przez skomplikowany proces rozmawiać z prawdziwą osobą.

, Jak to działa? Pomoc Scout jest kompatybilny z dowolnym adres e-mail, uruchamiania po prostu daje biznesu unikalny alias e-mail, na który można przesłać kopie wszystkich przychodzących wiadomości e-mail. To dostaje kopię do Scout Pomoc i firm mogą tworzyć własne serwera poczty wychodzącej lub skorzystać z pomocy harcerski do wysyłania odpowiedzi. Zazwyczaj instalacji trwa około 4 minut, Franciszek mówi, co daje mu trochę nogi przez dużych graczy w przestrzeni, która często wymaga tygodni dostosowywania.

Dla wszystkich przedsiębiorstw, doskonałą obsługę klienta jest niezbędna, ale dlatego, że może być czasochłonne i skomplikowane w obsłudze, nie ma obowiązującego sensie, że ROI jest marginalne. Oni zamiast zwrócić się do usług opartych na Internecie i chmury zautomatyzować i zrobić CRM łatwiejsze do czynienia z, w nadziei, że coraz więcej zwrotu z zainwestowanego czasu i energii.

W całej rozciągłości, firmy inwestują coraz więcej w Internecie obsługi klienta (Salesforce nabyte Assistly za 5 USD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz