piątek, 21 października 2011

Reportaż: "Myślę, że jesteś szalony": Wewnątrz 48 godziny bitwie celem jest tworzenie najlepszych gier (część 3)

Ciekawe wiadomości w url:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/TxudpNNAOkc/i-think-theyre-mad-inside-a-48-hour-battle-to-build-the-best-video-game-part-3.ars:

Korespondent Brendan Keogh niedawno udział w 48 godziny "jam gry" na Queensland University of Technology w celu udokumentowania, jak 20 sleep-zakłócona dev zespołów tworzenia kompletnych gier wideo w zaledwie dwa dni za pomocą słowa "klucz", "Borsuk" i "garnitur" w zakresie poradnictwa. Oto trzecia i ostatnia część opowieści o ten dziwny weekend.

Niedziela, 06:22

Budzę z początku jako Becky trzęsie moim ramieniu. "Przykro nam, Brendan," mówi. "Zasnąłem też."

My iPhone leży tuż obok mojej głowy. Spałem przez alarm, że musi być schodzili na wieki. Słońce świeci przez pojedyncze szczeliny w świetle blokowania zasłony i czuję się gorzej niż przed poszedłem spać prawie pięć godzin temu.

Patrzę na zegar odliczania: 09:35:40 iść. Jesteśmy teraz dobrze i w końcowym stadium. Spodziewam się, że szalony kryzys się za rozpoczęty, ale rozglądając się po pokoju indie, organy snu wciąż leżą wszędzie. Jason, programista, jest jedyną osobą jawie Rockin 'Mojżesza, wszyscy inni spali poniżej i wokół niego. Ash nigdzie nie widziałem. Matchbox baterii jest na zewnątrz.

Przeczytaj resztę tego artykułu ...

Przeczytaj komentarze do tego wpisu


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz