sobota, 1 października 2011

The9 wprowadza Mobile Platform Gaming i SDK dać deweloperom dostęp do chińskiego rynku

Ciekawe wiadomości w url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/GUkY8MyS8gQ/:
39137_The9LOGO9_b

The9 , spory NASDAQ notowanych na chińskich wydawców gier i dewelopera, poczynił sporo inwestycji na amerykańskim rynku gier w ciągu ostatniego roku. ( Zastanawiając się, jak się wydaje, rosnące zainteresowanie azjatyckich firm amerykańskich, szczególnie gier .) Jako część międzynarodowej strategii, The9 został pełnym parą na tworzenie lepszych możliwości dla międzynarodowych firm i deweloperów gier, by odeprzeć chiński mobilnych i społecznych rynku gier, które tradycyjnie trudnych obszarach dla deweloperów nie-chińskiego, aby uzyskać dostęp skutecznie (i rentowność).

W maju The9 współpracę z Intel i Time Warner do 23.000.000 dolarów inwestycji w CrowdStar , na przykład. Na początku tego roku, ale także stworzył 100 milionów dolarów funduszu (tzw. Fund9) skupić się na inwestycje w firmach chińskich gier, jak również za granicą.

W tym samym czasie, The9 ogłosił również 5-letnią umowę licencyjną z Feint Aurora aby mogła ona korzystać z firmy OpenFeint mobile social oprogramowanie sieciowe gry (który działa zarówno na iOS i Android), w Chinach.

Niedługo potem firma zaczęła używać 100.000.000 dolarów funduszu , we współpracy z OpenFeint, przynieść wybrać gry z międzynarodowych deweloperów Android na rynek chiński.

Dzisiaj, The9 jest dodanie pozostałą część, ponownie wykorzystując swoje umowy licencyjnej OpenFeint i spory fundusz gier - ale tym razem z IOS. Firma ogłosiła, że ​​wypuszcza iOS Software Development Kit (SDK) dla swoich mobilnych i społecznych platformę do gier, zwane The9 gry Zone (co jest oczywiście zasilany OpenFeint). Jest to interesujące właśnie dlatego, że Strefa gier na iOS pozwala międzynarodowych deweloperów do "wprowadzenia w życie społeczne funkcje w trybie online i gier mobilnych", które są dostosowane do "800-milionowym rynku w Chinach gier", powiedział The9 wiceprezes Mobile Business Chris Shen.

Jeśli chodzi o wprowadzenie mobilnego rynku gier w Chinach, USA i międzynarodowych deweloperów są spotkał się z wielu przeszkód, w tym wymogi lokalizacyjne i fragmentacji. W porównaniu z USA i świat Zachodu, powiedział Shen, rynek aplikacji w Chinach jest skomplikowane, ponieważ istnieje ponad 100 sklepów w działaniu aplikacji, a każdy z wielkich producentów OEM chiński wraz z ton trzecich próbują wprowadzić rynku. Więc nie ma problemu z dostępem do tych wielu sklepach aplikacji w celu zagwarantowania dużych dystrybucji, lokalizacja zagranicznych aplikacji na rynek chiński, monetyzacji dla danego rynku, i tak dalej.

Zaletą to, platformy The9 i SDK jest to, że firma już współpracuje z ponad 30 największych sklepów Chiński app (które zgodnie z zespołu stanowią około 90 procent kraju apps), w tym sklepy aplikacji uruchomiony przez trzech głównych chińskich operatorów telekomunikacyjnych.

Dzięki użyciu the9 gry Zone na iOS, telefony twórcy gier mogą zreorganizować ich samodzielny mobilnych gier w interaktywne, gry społecznej zoptymalizowana dla rynku chińskiego. I wkrótce, deweloperzy będą mogli również wzajemnej promocji swoich gier na tych 30 sklepów aplikacji, zarabianie z wirtualnych towarów i waluty, warto skorzystać z reklamy graficznej, itp.

The9 jest naprawdę stara się dostarczać międzynarodowych deweloperów chcących uzyskać dostęp do chińskiej publiczności solut one-stop

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz