czwartek, 25 listopada 2010

Coder oskarża IBM patentów Jego pracy

Ciekawe wiadomości wyświetlane w http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/IdNaOww933k/story01.htm:
ttsiod pisze "Powrót w 2001 roku kodowane HeapCheck, Library GPL dla Windows (zainspirowany ElectricFence), które wykryto nieprawidłowe odczytu / zapisu na jakiekolwiek dotacje dostęp kupie przy starcie. - co znacznie pomaga mi sesje debugowania i opublikował go na mojej stronie, i jeszcze kilku użytkowników, którzy byli na tyle uprzejmi, żeby mi podziękować - serbski programista nawet przysłał mi 250 $ jako podziękowanie (mam jeszcze swój mail) Po kilku latach, Microsoft zawiera bardzo podobne techniki w sam system operacyjny, nazywając ją. PageHeap. Miałem mniej lub bardziej zapomnianych tych rzeczy, ponieważ przez ostatnie 7 lat byłem kodowania dla systemów UNIX / Linux, gdzie valgrind zastąpione Efence / dmalloc / etc. Jakież było moje zdziwienie, kiedy wczoraj, Googling odniesienia do mojej strony, I okazało się, że technologia i wprowadzone w życie, z runtime wykrywanie nieprawidłowych dostęp kupie, został opatentowany w Stanach, i dodać oliwy do ognia, wspomina nawet o mojej stronie (poprzez nie działa link do starej wersji mojej strony) ! w odnośnikach patent Po konieczne "WTFs" i "krwawe piekło" Myślałem, że to zasługuje (a) Slashdotting, oraz (b) zestawu uczciwych pytania: co należy zrobić, o tym nie jestem obywatelem amerykańskim, ale "wynalazcy" tej technologii (patrz ich nazwy w górnej części patentu) najwyraźniej udało się pomyślnie to śmieszny patent w Stanach Zjednoczonych. Jeśli kod nie zalicza się do stanu techniki, Efence Bruce Perens (która mi jasno mój kod był inspirowany z) jest co najmniej 12 lat przed! Sugestie / trolle patentowe przekleństwa najbardziej mile widziane. "

Czytaj więcej tej historii w Slashdot.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz