wtorek, 23 listopada 2010

Online Behavior może wpłynąć na ceny ubezpieczeń

Ciekawe wiadomości wyświetlane w http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/kx0AuOuX-zQ/story01.htm:
storagedude pisze "Wydaje się, że nie ma końca sposoby przetwarzania danych osobowych i zachowania w Internecie mogą być wykorzystane przeciwko tobie. Według Wall Street Journal", firmy ubezpieczeniowe rozważamy użycie online behawioralne i społeczne sieci, aby spróbować wyeliminować ryzyk ubezpieczeniowych. Co czytać, co kupujesz, ile oglądanie TV, karty kredytowej, strony fanów ... może służyć do przewidywania swoją długowieczność oraz ryzyka ubezpieczeniowego. praktyki, która wydaje się być w początkowej fazie, może podnieść dotyczy z FTC i regulatorów ubezpieczenia, ubezpieczenie, ale i danych spółek węglowych mówią, że tylko plan wykorzystania go do przyspieszenia aplikacji osób, które wydają się być dobre ryzyko, inne będą musiały przejść przez bardziej rygorystyczne tradycyjnych badań przesiewowych ".

Czytaj więcej tej historii w Slashdot.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz