storagedude pisze "zagrożone przez perspektywę trudniejsze online w ustawodawstwie Stanów Zjednoczonych prywatności kilku firm gromadzenia danych połączyły stworzenie dobrowolnego systemu dla konsumentów, aby zobaczyć jakie firmy i informacje mają zrezygnować z cookies lub edytować zebranych danych. Better Reklama projektu Open Data Partnerstwo długą drogę od realnego rozwiązania - wyniki śledzenia i big-name firm on-line jeszcze do podpisania się do wysiłku - ale jest to jednak pierwsza próba tego wszystkiego online śledzenia danych w jednym miejscu. W połączeniu z zapowiedzi firmy Microsoft w tym tygodniu, że planuje dodać mechanizm nie--track do IE9 wydaje się, że połączenie FTC system nie--torów może być uzyskanie niektórych trakcji. Open Data Partnerstwa będą szczególnie interesujące, jak konsumenci będą coraz przyjrzeć danych zgromadzonych na ich temat. Better Reklama już umożliwia konsumentom zrezygnować z niektórych zachowań kierowania reklam, a około 5% tych, którzy przez kliknij aby dowiedzieć się więcej faktycznie zrezygnować (PDF, zdjęcie 5). To będzie interesujące zobaczyć, czy opt-out tempo zmian po konsumentów zobaczyć, co jest faktycznie pobrana. " Aby było jasne, nie mówią oni zatrzymać zbieraniu danych. Oni po prostu udostępnić je użytkownikom i niech ludzie się zrezygnować z reklam w oparciu o informacje, lub po prostu usuń wszystko nie chcą dzielić.
Czytaj więcej tej historii w Slashdot.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz