Hugh Pickens pisze "Network World, że raporty Facebook wydała właśnie analizę wykorzystania słowo około miliona aktualizacje stanu od swojego amerykańskiego angielskiego z głośników słowa w aktualizacji zorganizowane w 68 różnych kategoriach na podstawie słowa językowa śledczej i wyrazów (LIWC ). -? analizy tekstu programu, który oblicza, w jakim stopniu ludzie korzystają z różnych kategorii słów w szeroki wachlarz tekstów, aby rezultaty były popularne w Facebooku, wszystko co musisz zrobić, to napisać już aktualizacji stanu, rozmowy o muzyce i sportu, nie być zbyt emocjonalne, nie mówią o swojej rodzinie, nie odnoszą się do czasu i używają słowa "ty" wiele badań potwierdza również Facebook coś, że blogerzy i Fox News mają znane od lat:. negatywnych komentarzy produkować więcej aktywności w Internecie. Oczywiście, użytkownicy Facebooka mogą kliknij przycisk częściej jak na aktualizacje wyrażania pozytywnych emocji. Ale Facebook znaleźć nie możesz pokonać negatywne zaangażowania użytkownika, jak ponure aktualizacji stanu zdobył więcej komentarzy niż pozytywnych. "
Czytaj więcej tej historii w Slashdot.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz