theodp pisze "Reklamodawcy nie chcą już tylko kupować reklamy, donosi WSJ. Chcą kupić dostęp do określonych osób. W odpowiedzi Wyścig jest opracowanie technologii cyfrowych odcisków palców, aby określić, jak używamy komputerów, urządzeń przenośnych i TV- top box. Start-up BlueCava, spinoff firmy antypirackie, buduje "biuro kredytowe dla urządzeń", w którym każdy komputer lub telefon będzie "reputacji" na podstawie jego użytkowników online zachowania, zwyczaje zakupowe i demografii. W do końca przyszłego roku, BlueCava mówi, że spodziewa się skatalogowany miliard na świecie około 10 mld urządzeń i planuje sprzedać te informacje dla reklamodawców skłonni zapłacić górę dolara za szczegółowe dane o dobro ludzi i działań. To "następnej generacji reklama w internecie, powiedział Blue Cava David Norris Jak kontrowersji rośnie ponad naruszające online śledzenia, regulatory szukasz rękę to -. FTC oczekuje na wydanie sprawozdania prywatności środa domagają się "do-not-track" narzędzie do przeglądarek internetowych ".
Czytaj więcej tej historii w Slashdot.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz