piątek, 24 grudnia 2010

Zapytaj Engadget: najlepsze dużej pojemności (250GB lub więcej) przenośny odtwarzacz multimedialny?

Ciekawe wiadomości wyświetlane w http://www.engadget.com/2010/12/23/ask-engadget-best-high-capacity-250gb-or-more-portable-media/:
Wiemy, że masz pytania, a jeśli jesteś na tyle odważny, aby na całym świecie proszę o odpowiedzi, oto gniazdka to zrobić. W tym tygodniu Ask Engadget pytanie przychodzi do nas z Dhruv, który potrzebuje do życia około 20 lat w przyszłości, w którym wszystkie zaczynają się od 160GB PMP. Jeśli szukasz wysłać zapytanie własnego, spadek do nas na zapytać [at]] engadget [dawt com.
"Więc jestem miłośnikiem muzyki rodzaju i mój (już po kompresji) biblioteki iTunes jest już prawie 150 GB. Miałem iPod classic 160GB, ale nie pozwala na zbyt wiele miejsca uprawy. Widząc jak Apple prawie zrezygnował Classic na przyszłość, miałem nadzieję, że nie było tam innego gracza, które mają wyższe zdolności w tym dyski. Wiem, sprawia, że Toshiba 240GB i 320GB 1,8 "dysku, ale nic nie widze go używać.

Również chciałbym, aby miało fizyczne przyciski. I tak jak Classic, należy przenośnych. Widziałem Archos 5 online i to mamuta. Zasadniczo, mój ideał gracza jest iPod Classic, z co najmniej 250GB HDD wewnątrz. Dzięki! "
Szkoda, że to wspaniały Cowon X7 blaty obecnie na 160, bo to by było stałego roztworu. Poza Archos 5, ma ktoś jakieś stałe, wysokiej wydajności rozwiązania? Wygląda na to najlepszym może być szkopuł PMP niższej klasy, że będzie posiadać 1,8-calowy dysk, a następnie hack większy w siebie.

Zapytaj Engadget: najlepsze dużej pojemności (250GB lub więcej) przenośny odtwarzacz multimedialny? pierwotnie ukazał się na Engadget Thu, 23 grudzień 2010 22:32:00 CEST. Zapoznaj się z warunkami korzystania z kanałów .

Permalink | | Wyślij | Komentarze

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz