piątek, 31 grudnia 2010

Zapytaj Engadget: najlepszy sound system Sound Bar na około 100 dolarów?

Ciekawe wiadomości wyświetlane w http://www.engadget.com/2010/12/30/ask-engadget-best-sound-system-soundbar-for-around-100/:
Wiemy, że masz pytania, a jeśli jesteś na tyle odważny, aby na całym świecie proszę o odpowiedzi, oto gniazdka to zrobić. W tym tygodniu Ask Engadget pytanie przychodzi do nas z Colin, który potrzebuje jego zacina na tanie. Jeśli szukasz wysłać zapytanie własnego, spadek do nas na zapytać [at]] engadget [dawt com.
"Mam był patrząc na porządny zestaw głośników, które mogą kick out dość dobry dźwięk. Najlepiej, użyję je w sypialni, głównie do oglądania telewizji i gier Xbox. I nic nie trzeba zbyt potężny jak jestem nie wypełniając gigantyczną pokój dźwiękiem nic. Słyszałem dobre rzeczy o Logitech zapakowane zestawy, ale także usłyszał, że soundbars są wielkie oszczędności miejsca: alternatywy. Jestem otwarty na bardzo wiele HTIB, soundbars, itp, ale mam nadzieję, że wydać około 100 dolarów lub mniej. Dziękuję! "
Wiemy, czego szukasz szczypta groszy w celu, że szczególną uwagę kogoś na fantastycznie dobrze jutro daty. Dostajemy go. Ale te dni, $ 100 w rzeczywistości może kupić ci trochę dźwięku. Chcemy echo tych pozytywnych nastrojów na zestawy Logitech pudełkowej, ale jeśli ktoś ma jakieś inne wejście, komentarze są otwarte na dole.

Zapytaj Engadget: sound system / soundbar za około $ 100? Najlepsze pierwotnie ukazał się na Engadget Thu, 30 grudzień 2010 22:33:00 CEST. Zapoznaj się z warunkami korzystania z kanałów .

Permalink | | Wyślij | Komentarze

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz