niedziela, 23 stycznia 2011

60% zysków AOL Come From wprowadzony w błąd klientów

Ciekawe wiadomości wyświetlane w http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/traV9agI2t4/60-of-AOLs-Profits-Come-From-Misinformed-Customers:
satuon pisze "big New Ken Auletta jest kawałek Yorker na AOL (abonament tylko) w tym tygodniu ujawnił interesujące szczegóły na temat działalności firmy wewnętrzne funkcjonowanie. Według Auletta, 80% zysków firmy AOL pochodzą z abonentów, a 75% abonentów płacić za coś one w rzeczywistości nie potrzebują Według Auletta:. "Firma nadal jest osiemdziesiąt procent zysków od abonentów, z których wielu starszych ludzi, którzy kablowego lub DSL, ale nie zdają sobie sprawy, że nie trzeba płacić dodatkowych dwudziestu pięć dolarów miesięcznie, aby uzyskać online i sprawdzić swoje wiadomości e-mail. "Dirty Little Secret", były dyrektor wykonawczy AOL mówi: "jest, że siedemdziesiąt pięć procent osób, które zapisać się do dial-up AOL serwis go nie potrzebują."

Czytaj więcej tej historii w Slashdot.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz