piątek, 28 stycznia 2011

Challenger 25 lat później

Ciekawe wiadomości wyświetlane w http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/wPpo5IKwiCw/Challenger-25-Years-Later:
25 lat temu, zajrzał do środka przez okno plac zabaw dla dzieci z mojej szkoły. Nigdy nie byłem szczególnie zainteresowany jest na zewnątrz, i nie było uruchomić transport na TV biblioteki! Obrazy z tego co widziałem tego dnia będzie ze mną na zawsze. I nie wiem co to było naprawdę widziałem, ja po prostu się żarty. To jeszcze jak sobie radzić. Ale myślę, że jestem nieco mądrzejszy Dziś, może dowiedział się, że krawędzi "jest czasem dosłowne. Technologia bierzemy za pewnik opada bezpośrednio od ludzi, którzy chcą, czego nigdy nie mógł. Dzięki załogi Challenger, Columbia i Apollo 1.

Czytaj więcej tej historii w Slashdot.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz