środa, 5 stycznia 2011

Dlaczego firmy BioWare MMO Star Wars może już być za późno

Ciekawe wiadomości wyświetlane w http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/9GO42lZhtIA/story01.htm:
Od zapowiedzi Star Wars: The Old Republic, wielu graczy zostały nadzieję, że wysoki budżet, szanowany i bogaty zespół ds. rozwoju wszechświata będzie wystarczające, aby zapewnić prawdziwą konkurencję dla molocha WoW. Kawałek opinię w 1UP sprawia, że tak, że możliwość BioWare tego może już przeszły. Cytując: "Podczas gdy EA i BioWare Austin ma moc potrzebna do co najmniej wyciągnąć nawet z World of Warcraft jednak tego, co widzieliśmy dotąd niepokojąco konwencjonalnych - nawet ogólnych - z uwagi na miliony wlewanego rozwoju Take obszarów otwarcia. około Tython, które Mike Nelson opisuje w swojej najnowszej podglądu jako "prymitywny", ze względu na ich dość ogólnikową, grind-Driven Design quest. Kręcących zabicie określonej liczby "Raiders Flesh" w miejscowości stosunkowo cichy, nie wydaje szczególnie epicki, ale to droga BioWare Austin wydaje się, biorąc z obszarami otwarcie na Jedi. - Co będzie z pewnością najbardziej popularnych klas, kiedy The Old Republic jest zwolniony ... troski, choć nie tyle w projekt quest jak w wynika chęć BioWare Austin grać Follow the Leader Ilekroć coś staje się wielkim hitem - może to być film, gry lub książki - zawsze szalony wyścig do powtórzenia formuły. World of przypadku Warcraft, że wyścig mad trwa już od sześciu lat. "

Czytaj więcej tej historii w Slashdot.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz