sobota, 8 stycznia 2011

Kiedy należy Kup Android Tablet?

Ciekawe wiadomości wyświetlane w http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/urSmRYFTzyw/story01.htm:
jpyeck pisze "Ja celowo unikać szał smartphone, ze względu na fakt nigdy nie wykorzystane każdego telefonu (stacjonarnego lub w inny sposób), że usprawiedliwia miesięcznych opłat. geek jednak we mnie pragnie" inteligentnych "część równania, zwłaszcza, że dostałem premię na koniec roku to, że wypala dziurę w kieszeni. IPAD jest wykluczone, bo potrzeba trochę więcej umiejętności w hack-gadżety. Jestem drooling nad demo Honeycomb Android z CES . Miałem na oku Galaxy Tab, choć brzmi to jak nie będzie wsparcia plastra miodu. Xoom wygląda świetnie, ale kto wie, kiedy ona wyjdzie? konsensus wydaje się być "poczekać kilka miesięcy do plastra miodu. " Gdybyś mnie z ograniczoną cierpliwość, chcesz kupić Android tabletki teraz? Jeśli tak, to jakie? "

Czytaj więcej tej historii w Slashdot.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz