wtorek, 25 stycznia 2011

Microsoft odpowiedzi na IPAD: atak jego słabości przedsiębiorstwa ... nawet jeśli nikt nie dba o nich

Ciekawe wiadomości wyświetlane w http://www.engadget.com/2011/01/24/microsofts-answer-to-the-ipad-attack-its-enterprise-weaknesses/:
Gdybyśmy z systemem Microsoft, chcielibyśmy przestać próbować zaszufladkować IPAD a zamiast tego skupili się na odwrócenie Apple dominacji na rynku tabletki rosnące. Niestety, na lepsze lub gorsze, nie są tymi, za, więc wszystko, co możemy zrobić, to warować na wieść, że Microsoft opracował kampanię marketingową dla swoich resellerów, który podkreśla IPAD niedociągnięcia przedsiębiorstwa. Tak, urządzenie to było ewidentnie przeznaczony dla konsumentów-centric dostępność jest asfaltowa z potępiający pędzlem jest nieprzyjazny dla biznesu. Chodzi o to, klientów biznesowych są rzeczywiście wdrażania iPads w miejscu pracy , ale jesteśmy całkiem pewny, że żaden z nich nie wyrzucając Think Pads w procesie, który umila zmarszczone brwi Microsoft i dotyczy highfalutin - takie jak brak firm narzędzi systemu zarządzania łatkami - wydają się dobrze, odłączony od rzeczywistości. Jednak wiemy, trash talk, gdy widzimy go i nie ma zupełnie slajdów dziesięć rzeczy na źródła link poniżej.

Microsoft odpowiedzi na IPAD: atak jego słabości przedsiębiorstwa ... nawet jeśli nikt nie dba o nich pierwotnie ukazał się na Engadget Mon, 24 styczeń 2011 19:07:00 CEST. Zapoznaj się z warunkami korzystania z kanałów .

Permalink | źródło ZDNet | Wyślij | Komentarze

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz