poniedziałek, 3 stycznia 2011

Obsługa klientów firmy Apple pozywa do reklamacji

Ciekawe wiadomości wyświetlane w http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/52c_BMDYc9w/story01.htm:
tekgoblin pisze "Autoryzowany Serwis Apple o nazwie Stemgraph pozywa klientów, którzy skarżyli się o niską jakość usług online z nich. klienta Dimitrios Papadimitriadis wziął iMac z nimi, bo widać było szare plamy na panelu LED. grecka firma Stemgraph zaleca pełne czyszczenia wnętrz iMac i wykonanie usługi Dimitrios. Następnie dostał iMac z powrotem i zauważyłem wilgoci za ekranem i że nadal nie działa prawidłowo i wziął go z powrotem do serwisu. Stemgraph powiedział mu, że trzeba zachować jego iMac wymienić ekran LED i byłby bez niego na następny tydzień.

Czytaj więcej tej historii w Slashdot.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz