Prius nie jest. Rzuć na Porsche 918 RSR, który tylko walcowane na etapie spółki na 2011 North American International Auto Show. Ma 563hp tradycyjny silnik benzynowy zamontowany na śródokręciu, z parą silników elektrycznych zasilania przednich kół, które przynoszą łącznej mocy do 767 solidny. Silniki elektryczne nie są zasilane przez zestaw baterii, tak jak w tradycyjnym hybryda, a biorą swą moc od bezwładności koła zamachowego, gdzie zamontowane siedzenia pasażera będzie na swoim samochodem i wirowanie z prędkością do 36.000 obr. / min. To spun przez tempa, gdy samochód hamuje i gdy kierowca uderza w przycisk, że tempo jest konwertowany do wydania acceleratory doładowania.
To samo ustawienie jak 911 GT3 RSR Hybrid, który trwał dość pomyślnie w zeszłym roku. Jego stylistyka jest oczywiście przedłużenie 918 Spyder , z wieloma sygnały pochodzące z niezwykle udanej Porsche 917 racer z początku lat 70. (dig wsporników, które wyglądają jak 917 w płetwy ikony). W tym momencie Porsche nie wykazała, kiedy ten samochód będzie miała swój debiut na torze, ani klas, które będzie działać, ale jedno jest jasne: nie jest drogi. Tak, jesteśmy nieco rozczarowani, wciąż nie ma żadnych danych firmy na produkcji, ulicy 918 - że nie mogliśmy umożliwić jej tak.
Porsche prezentuje 918 RSR, 767hp hybryda pierwotnie ukazał się na Engadget Mon, 10 styczeń 2011 07:06:00 CEST. Zapoznaj się z warunkami korzystania z kanałów .
Permalink | |
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz