www.sorehands.com pisze: "W pierwszym wyroku sąd odwołania California (pdf), w Hypertouch v. Valueclick, to uznał, że I-CAN-SPAM Act nie wywłaszczyć California Business & zawodów Code Section 17529,5. California Business & Zawody Code Section 17529,5 zakazuje stosowania sfałszowane nagłówki i wierszy tematów, które mogą wprowadzić w błąd odbiorców. Spamerzy twierdzili, a niektóre zostały orzeczenia sądów, że aby przetrwać pierwokupu, powód, aby wyświetlić wszystkie elementy nadużyć finansowych (false reprezentacji, wiedzy, uzależnienia i szkód z uzależnienia). zaufanie i szkody z uzależnienia jest trudne, gdyż wymaga to przede wszystkim odbiorcy kupić pigułki na powiększanie penisa i pokazać, że one nie działają, lub wysłać pieniądze do Nigerii Książę. ISP nigdy nie był w stanie wykazać zaufanie i krzywdy, ponieważ nie są odbiorcy i nie będzie odpowiadać na e-maile ruchu systemów. wyroku jednoznacznie stwierdził, że reklamodawca jest odpowiedzialny za działania ich przedstawicieli, nawet jeśli ich agentów obietnicy nie spam. "
Czytaj więcej tej historii w Slashdot.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz