poniedziałek, 24 stycznia 2011

Reagowania na incydenty komputerowe i bezpieczeństwo produktów

Ciekawe wiadomości wyświetlane w http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/5Mgm6AHSFbY/Computer-Incident-Response-and-Product-Security:
brothke pisze "Gdy ktoś dzwoni do 911 w panice do raportu w nagłych wypadkach, w ciągu kilku sekund dyspozytor wie gdzie pochodzi, a pomoc jest często tylko kilka minut. Jeśli chodzi o przypadkach naruszenia bezpieczeństwa komputera, często firmy nie są tak odporne ich zdolność do szybkiego reagowania. Weźmy na przykład TJX Cos naruszenia danych, gdzie niezabezpieczone sieci bezprzewodowe są narażone na wiele miesięcy, wyłaniającym miliony akt osobowych, zanim zostali oni wskazali wreszcie zabezpieczone. Po świadomi problemu, zajęło TJX dodatkowe kilka miesięcy, aż sytuacja była całkowicie pod kontrolą i zabezpieczone. W Computer Incident Response i Product Security, autor Damir Rajnovic dostarcza czytelnikowi doskonały i praktyczny przewodnik dotyczący podstaw budowy i funkcjonowania incydent bezpieczeństwa zespołu reagowania. Książka koncentruje się o tym, jak czytelnik się do prędkości tak szybko jak to możliwe, zapakowany jest cenne w świecie rzeczywistym i wskazówki z pierwszej ręki. " Przeczytaj do końca przeglądu Ben's.

Czytaj więcej tej historii w Slashdot.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz