czwartek, 13 stycznia 2011

Równoważenie Choice nieodwracalne skutki w grach

Ciekawe wiadomości wyświetlane w http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/RrZFzIICmeE/story01.htm:
Przeprowadzka blog pikseli ma artykułu o delikatnej równowagi w grach wideo między dając graczom konkretnych wyborów i skutków, które nie zawsze mogą być zmienione, jeśli gracz nie ma jak jej wyboru później. Cytując: "Jeden z moich doświadczeń w trzewnej więcej gier przyszedł niedawno podczas gry Mass Effect 2, w którym cykl imprez doprowadziły mnie do przypuszczenia, że chcę tylko pośrednio wymordowali większość mojej załogi Gdy zakończyła się przerywniki, byłem w kołysanie. fotelu, szeroko otwartymi oczami, serce wali, jak i kontroli podano do mnie jeszcze raz, ja jedyną rzeczą, że myślałem, że zasadne było zrobić:. zresetować grę To, oczywiście, tylko doprowadził do objawienia, które wydarzeniem był z góry przesądzony i uznać, że (przez logikę BioWare) wysoki poziom magiczny charyzmy i decyzji niebieskie co oznaczało, że mogę dostać wszystko wróciło do normy. ... miłością, mógłbym powiedzieć, BioWare co najmniej dobrą robotę z Klimatyzacja moich oczekiwań w taki sposób, że gra może zbierać tę odpowiedź, ale pozostaje faktem: w obliczu konsekwencji, że nie mogłam sobie poradzić, mój bezpośredni gracza odpowiedź przestać i dać sobie zrobić-over Nieuchronność dopiero coś. że mogłem przyjąć raz pokazano go bezpośrednio do mnie. "

Czytaj więcej tej historii w Slashdot.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz