piątek, 14 stycznia 2011

Virgin Mobile rozpocząć dławienia Broadband2Go

Ciekawe wiadomości wyświetlane w http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/RseN72ioTa8/story01.htm:
Daevad pisze "Virgin Mobile wysłany e-mail informujący mnie dzisiaj swoich planów, aby rozpocząć ograniczanie Broadband2Go Plan strony nie wydaje się odzwierciedlać zmianę jeszcze, ale tutaj jest komunikat wysłali do mnie:." Tutaj w Virgin Mobile, naszą misją jest dostarczanie znakomite klienta. Czasami to znaczy że trudnych wyborów, aby zapewnić najlepszą obsługę jak największej liczby klientów. Aby upewnić się, możemy utrzymać oferując naszym 40 dolarów Unlimited Broadband2Go Plan za taką cenę wielkich , my stawiamy ograniczenia prędkości w miejsce dla każdego, kto na tym planie, który zużywa ponad 5GB w miesiącu Jak to będzie działać Od 15 lutego 2011, jeśli go ponad 5GB w miesiącu na 40 dolarów Unlimited Plan:.? Twoje dane prędkość będzie ograniczona do końca cyklu miesięcznego planu. W tym czasie mogą wystąpić wolniej ładuje strony i pliki do pobrania pliku i opóźnienia w multimediów strumieniowych. Twoje prędkości transmisji danych wróci do normy jak najszybciej kupić nowy Broadband2Go Plan. Ta zmiany będą dotyczyć tylko plany zakupu, lub po 15.02.2011. Jak wpłynie na mnie? Pamiętaj, że 5GB to dużo danych. Aby dać ci pomysł, to około 250 godzin przeglądania stron internetowych lub ponad 500.000 (! ) e-maili. Więc ta zmiana nie powinna mieć wpływu na ciebie, chyba, że jesteś ciężki downloader / chorągwi / etc. "" Po prostu, kiedy byłem przyzwyczajenie go polecić osobom, too. Ja wolę spowolnienie do absolutnego cap, ale sours mnie nieco na (zablokowane do Sprint) MiFi kupiłem aby korzystać z usługi Virgin.

Czytaj więcej tej historii w Slashdot.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz