Co tydzień Ross Rubin przyczynia Switched On , kolumna o technologii konsumenckich.
Jedną rzeczą, która postawiła Sony niezależnie od jego domu konsoli rywali został przedłużony cykle życia sprzętu. Jazda tempa masywnej podstawie zainstalować zarówno PlayStation i PlayStation 2, każdy przechowywane sprzedaży silny prawie dziesięć lat po debiucie, a rok po ich następcy zostały wprowadzone. W rzeczywistości dopiero w 2009 r., Audiovox rozpoczęła oferowanie PS2 zintegrowany z rynku wtórnym samochód ovehead system video z 10 "ekranem. Sony może realizować tę strategię w domu konsole PS2, ponieważ był rozpędzony lider jednostkę objętości swojego pokolenia. Nie tak z PSP.
Kiedy Sony wprowadziła PlayStation Portable , weszła rynku przenośnych konsoli ostra konkurencja zakorzenione od operatora zasiedziałego Nintendo, a potężne panoramiczny handheld został Sega Nintendo DS i jej pochodne później. Sony nie może osiągnąć udział w rynku niezbędnych do steamroll istniejącej konkurencji.
Z zapowiedzi Sony w tym tygodniu jednak, dostawcy PlayStation się znaleźć sposób, aby ich jeden z dwóch punch na drodze z strategii, która PSP i segmenty ewolucji.
Kontynuuj czytanie Switched On: segment z łazienką do gier PlayStation
Włączony: segment z łazienką do gier PlayStation pierwotnie ukazał się na Engadget Sat, 29 styczeń 2011 23:00:00 CEST. Zapoznaj się z warunkami korzystania z kanałów .
Permalink | | Wyślij | Komentarze
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz