środa, 26 stycznia 2011

XL1 Volkswagen plug-in koncepcji diesel hybrydowy ma 313MPG efektywności paliwowej, wątpliwa estetyka

Ciekawe wiadomości wyświetlane w http://www.engadget.com/2011/01/25/volkswagens-xl1-concept-plug-in-diesel-hybrid-has-313mpg-fuel-e/:
Para w dół autostradą można uzyskać o wiele więcej wydajny. Volkswagen wywozili swoje nowo zaktualizowane Super wydajny koncepcji pojazdu, teraz nazwany XL1, który - po wiele fuzzy matematyki , na pewno - jest wyceniony na 313MPG wydajności paliwa i emituje jedynie 24g CO2 na każdy przebyty kilometr . Nie ma silnik elektryczny i silnik diesla TDI podejmowania wszystkich szum i hałas ryczących wewnątrz, podczas gdy ogólna konstrukcja korpusu koncentruje się na tworzeniu samochodu, lekkie i aerodynamiczne, jak to możliwe. Volkswagen osiągnął 795 kg masa własna przy użyciu włókien węglowych, magnezu, ceramika, aluminium i do golenia w dół nadmiar dostojeństwo z XL1, podczas testów w tunelu aerodynamicznym i optymalizacji doprowadziły raczej przykładowy 0,186 współczynnik oporu powietrza. To rzadkość, aby takie atrybuty nic poza supercar królestwa, ale to nie ma powodu, dla którego PHEV jest nadal tylko pojęciem. FOF.

Kontynuuj czytanie XL1 Volkswagen koncepcji plug-in's diesel hybrydowy ma 313MPG efektywności paliwowej, wątpliwa estetyka

XL1 Volkswagen koncepcji plug-in's diesel hybrydowy ma 313MPG efektywności paliwowej, wątpliwe estetyki pierwotnie ukazał się na Engadget Tue, 25 styczeń 2011 23:09:00 CEST. Zapoznaj się z warunkami korzystania z kanałów .

Permalink Autoweek | źródło Volkswagen | Wyślij | Komentarze

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz