niedziela, 27 lutego 2011

Konsumenci kupują mniej Tech Stuff, Keep It Longer

Ciekawe wiadomości w url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/yv4CDopckUo/Consumers-Buy-Less-Tech-Stuff-Keep-It-Longer:
Hugh Pickens pisze pisze "New York Times donosi, że istnieją dowody na to, że zmiana morza odbywa się w zachowaniach konsumentów w wyniku wielkiego kryzysu Amerykanie kupują mniej tech rzeczy i co dłużej (rozp. może być wymagana). Chociaż w wielu przypadkach różnica jest jedynie miesiąc, ekonomiści i konsumenci twierdzą, że podejście może przetrwać do pełnej sprawności i powrót łatwego kredytu, ze względu na silne wrażenie spowolnienia przez konsumentów. Na przykład Patti Hauseman skazani na swoją pięcioletnią -stary komputer Apple, aż dziwne odgłosy zaczął robić szum, a niekiedy nieprawidłowo zanim kupiłem nowy komputer na Boże Narodzenie -. faktycznie, odnowiony jeden ". Tydzień później, stary zmarł Mamy czasie to bardzo dobrze", mówi Hauseman, dodając że nie było tak dużo, że nie może sobie pozwolić na nowe rzeczy, ale w ostatnich kilku latach zawirowań gospodarczych ją opuścił wrażenie, że mogłaby być kradzież z jej przyszłości wyrzucać towarów, które jeszcze wartości. Konsumenci nie są trzymane na nowe samochody do rekordu 63,9 miesięcy, do 4,5 miesięcy z rok temu i 14 procent od końca 2008 r., zgodnie jednej z prac firmy. branżowych analityków raport, że ludzie czekają średnio 18 miesięcy w celu uaktualnienia swoich telefonów komórkowych, w porównaniu z co 16 miesięcy tylko kilka lat temu. "Nie zamierzamy z czasów naszych babć" opowieści o tym, co one przechowywane i jak dawniej tak starannie rzeczy ", mówi Nancy F. Koehn, profesor w Harvard Business School i historyk zachowania konsumentów. "Ale zobaczymy zgodny inching lub trudging w tym kierunku."

Czytaj więcej tej historii w Slashdot.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz