poniedziałek, 14 lutego 2011

Kredyty E-Book wstaje Firmowe paniki

Ciekawe wiadomości wyświetlane w http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/zAAAF3kTaBM/E-Book-Lending-Stands-Up-To-Corporate-Mongering:
phmadore pisze "Wydawnictwa Perspektywy mówi dziś o wzrost akcji kredytowej e-book, który, miejmy nadzieję, doprowadzi do wzrostu przesłuchania dokładnie, jak daleko swojej prawami cyfrowymi rozszerzenia. Chociaż artykuły są najczęściej mówimy o zezwolenie programów pożyczek przez Kindle i Nook ("Mechanizmy są proste: właścicieli ebook zarejestruj się, a lista książek, które chcą, by inni mogli pożyczyć Kiedy ktoś pożycza jedną z książki masz na liście, zaliczenia Credits może być także kupić już za.. jak 1,99 dolarów od eBook Fling "), musimy zadać sobie pytanie, dlaczego nagle zwracając wydawców więcej za mniej. W przypadku iBook, nie można nawet przenieść książki do innego urządzenia, nie mówiąc już inny użytkownik, ale to przynajmniej ceny są nieco kontrolowane W przypadku miejsc BooksOnBoard, masz śmiesznie out-of-control ceny znacznie spadły koszty dostawy To nie jest złe, nie zrozum mnie źle;.. Kobo oferuje konkurencyjne ceny, które nigdy nie zostawiaj mnie uczucie oszukany lub skazani na gorsze produkt nadal nie mogę pomóc, ale myślę:. digital rights management, wiesz, gdzie są moje prawa jako konsumenta, który kieruje ich nie miałbym nic przeciwko sprzedaży!? praw do wydawcy lub sklepu na kredyt w sklepie;. Ja też nie będzie strasznie przeszkadza, jeśli jeszcze rozsądnym odciąć odsprzedaży produktu do kogoś innego czego nie będzie jak jest, jeśli nigdy nie pozwalają lub nadal uniemożliwiają mnie do sprzedaży, co nalezy do mnie. "

Czytaj więcej tej historii w Slashdot.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz