Jak każdy kot samotna pani ze skanerem policja wie, że cena miedzi nie jest tak wysoka, jak nigdy dotąd - i nie ma powodu, ten trend nie będzie kontynuowana. Oczywiście, dotyczy więcej niż skrada się, że wkraść się do piwnic ukraść instalacyjnych: ww kowalny jest najlepszym przewodnikiem dla pokładowych systemów zasilania w samochodach. Ale przy odrobinie szczęścia może to wkrótce zmienić. W celu wymiany miedzi z aluminium w systemach zasilania, z kilkoma problemami należy się zająć, w tym fakt, że skrada aluminium wzrostu temperatury, i na korozyjne działanie połączenie tych dwóch materiałów ze sobą. Wśród wysiłków Technische Universität München (TUM) oraz BMW do wniesienia do aluminium EV s, wtyczkę LEIKO używa klatce blachy i sprężyną dociskową, aby umożliwić miedzianych i aluminiowych elementów, które pozostają w kontakcie. Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, TUM profesor Udo Lindemann (nie mylić z Udo Dirkshneider, malutki lider niemieckiego heavy metal zespołów Accept i UDO) przewiduje, że "wysokiego napięcia pokładowych systemów większości pojazdów elektrycznych być oparta na aluminium do roku 2020. " Sprawdź niesamowite zdjęcie Dirkshneider po przerwie.
Naukowcy na celu zastąpienie miedzi z aluminium jako dyrygent w systemy automatycznego pierwotnie ukazał się na Engadget Thu, 10 luty 2011 03:04:00 CEST. Zapoznaj się z warunkami korzystania z kanałów .
Permalink | | Wyślij | Komentarze
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz