Bit-tech niedawno mówił Richard Huddy, na całym świecie relations autora podziału GPU AMD, o braku duża rozbieżność grafiki gry na PC oraz konsole grafika gry, pomimo różnic w sprzęcie. Cytując: "Często mamy co najmniej dziesięć razy tyle koni mechanicznych, jak Xbox 360 czy PS3 w high-endowych kart graficznych, ale to bardzo wyraźnie, że gry nie wyglądają tak dobre dziesięć razy w znaczącym stopniu. To dlatego, że ten czy inny sposób, na dobre i złe powody. - w większości dobre, DirectX jest uzyskanie w sposób " Huddy mówi, że jednym z najczęstszych wniosków dostaje od twórców gry: ". Make API odejść" "I z pewnością usłyszeć w moich rozmowach z twórców gier", mówi, i myślę, że faktycznie głównym odwołania Larrabee do programistów - nie jest sprzęt, który został ciepło i powoli i imponująca, ale program - jest w stanie mają pełną kontrolę nad maszyną, która jest co najlepsze gry deweloperzy chcą, zapewniając dostęp do sprzętu, na bardzo niskim poziomie, dajesz twórców gier, możliwość wprowadzania innowacji, a to będzie wywierać presję na Microsoft. - bez wątpienia w ogóle. "
Czytaj więcej tej historii w Slashdot.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz