środa, 30 marca 2011

Prasa Plagiarizes Blog, Taunts Real Autor

Ciekawe wiadomości w url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/Dsy9V8IS3FI/Newspaper-Plagiarizes-Blog-Taunts-Real-Author:
iandennismiller pisze "Byłem na oku tego wirusa o nazwie Petite kampanii marketingowej Lap Giraffe -. za reklamy DirecTV z rosyjskim facet i żyrafa malutki byłem dość szybki, by obalić istnienia żyrafy, więc wiele osób zostały odwiedzenie mojego bloga jako wynik. Dziś zauważyłem w gazecie obszaru Nowego Jorku, który reprezentował moje badania, jak własne, więc poprosił o link do mojego bloga (tj. zapewnienie przypisania). Co skończyło się dzieje, że doskonale ilustruje gazety po prostu nie rozumiem, jak działa Internet ... "

Czytaj więcej tej historii w Slashdot.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz