piątek, 18 marca 2011

"Przygoda" W self-publishing Książka IT

Ciekawe wiadomości w url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/T39l4_NP0L0/The-Adventure-In-Self-Publishing-an-IT-Book:
Anonimowy czytelnik pisze "Autor Keir Thomas blogu o swoich doświadczeniach self-publishing książki komputerowe Cytując:". Wiedziałem, że rozpowszechnienie książki trudno byłoby więc wpadłem na pomysł: Dlaczego nie oddać eBook (PDF) wersji? można używać usługi Amazon S3 dla organizacji plików, tak by to kosztowało mnie zaledwie kilka dolarów miesięcznie. Rzeczywiście, dając eBook od generowany duży rozgłos. ... Od rozpoczęcia sprzedaży na początku 2009 roku, książka uczynił mnie 9.000 dolarów. ... mam już gorzej wynagrodzeń w moim życiu i jestem bardzo wdzięczny, ale wiem, całości należności byłyby prawdopodobnie większe, gdybym przeszedł tradycyjną drogą, pracy z głównego nurtu wydawcy. I szacunek mam do rozdania 446 kopii eBook dla każdego sprzedaży wersji drukowanej ".

Czytaj więcej tej historii w Slashdot.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz