piątek, 25 marca 2011

Zapytaj Engadget: najlepsze ergonomiczna klawiatura dla Mac?

Ciekawe wiadomości w url:http://www.engadget.com/2011/03/24/ask-engadget-best-ergonomic-keyboard-for-a-mac/:
Wiemy, że masz pytania, a jeśli jesteś na tyle odważny, aby na całym świecie proszę o odpowiedzi, oto gniazdka to zrobić. W tym tygodniu Ask Engadget pytanie przychodzi do nas z Andrew, który nie jest zainteresowany w coraz coraz CTS. Jeśli szukasz wysłać zapytanie własnego, spadek do nas na zapytać [at]] engadget [dawt com.
"Ja kupiłem swój pierwszy komputer firmy Apple kilka miesięcy temu (15-calowy MacBook Pro) i używam go intensywnie na terenie kampusu. I nie daje to zbyt wiele widać na pierwszy, ale klawiatura robi mi rozwijać nadgarstek problemów (ewentualnie słupek tunelu?). Mój nadgarstek jest tak bardzo boli, że nie mogę spać, bo mój nadgarstek utrzyma skurcze. Kupiłem Logitech Wave Pro, który pomógł mój problem nadgarstka dużo. Problem w tym, Logitech spadła OS X wsparcie dla Logitech Wave prawie dwa lata temu, i wielu moich przyciski są mapowane nieprawidłowo.

Jakie ergonomiczna klawiatura proponujesz? Jestem otwarty na wszystko. Bluetooth jest premia, więc nie musisz się martwić o odbiornik, ale jeśli to obniża wydajność / szybkość klawiatury, nie chcę go. Dzięki! "
Wiemy, że Andrew nie jest tu sama. Po prostu nie są wystarczająco uzasadnione opcje klawiatury ergonomiczne, że działa idealnie z OS X, ale miejmy nadzieję, że to jeden lub dwa, że ​​tak naprawdę sprawiło, że ludzie szczęśliwi. Daj nam znać w komentarzach poniżej, cool?

Zapytaj Engadget: ergonomiczna klawiatura dla Mac? Najlepsze pierwotnie ukazał się na Engadget Thu, 24 marzec 2011 22:24:00 CEST. Zapoznaj się z warunkami korzystania z kanałów .

Permalink | | Wyślij | Komentarze

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz