piątek, 4 marca 2011

Zapytaj Slashdot: archiwizacja na Facebooku?

Ciekawe wiadomości w url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/SVkhqD1IY-4/Ask-Slashdot-Facebook-Archiving:
Stenchwarrior pisze: "Byłem w samochodzie z żoną i córką 15-letnia dziś rano rozmawiać o przyszłości Facebook i jak to jest prawdopodobne, że nie będzie się wiecznie (a przynajmniej nie w takiej samej pojemności jak teraz) i moja córka pytanie: "No, co się wydarzy na wszystkie moje zdjęcia? Nigdy nie przyszło jej do tego Facebooku, może nie być w obrębie pewnego dnia i wszystkie te tysiące zdjęć, że jest przesłane mogą pewnego dnia znikniesz Tak to jest, o co proszę dobrych ludzi w Slashdot:. Co to jest dobry sposób, aby zachować wszystkie wspomnienia ? Wiele urządzeń dziś mają bezpośredni dostęp do Internetu, a nawet na Facebooku, a raz obrazy są przekazywane zostaną ostatecznie usunięte, aby zrobić miejsce dla innych. Jak upewnić się, że mamy dostęp do tych plików kopii zapasowej lub w przypadku Zuckerberg zdecyduje się sprzedać do Google i Microsoft a oni pozbyć się wszystkich profili? "

Czytaj więcej tej historii w Slashdot.


3 komentarze:

  1. Bardzo ciekawie napisane. Jestem pod wielkim wrażaniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobry wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Raczej mnie taka archiwizacja nie interesuje i skupiam się na tą chwilę na archiwizowaniu dokumentów w mojej firmie. Świetne rozwiązania oferuje firma https://archiveo.pl/ i ja właśnie myślę, aby z nich skorzystać.

    OdpowiedzUsuń