poniedziałek, 28 marca 2011

Zapytaj Slashdot: Jak wybrać laptopa Windows?

Ciekawe wiadomości w url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/_UGRSdObrCs/Ask-Slashdot-How-Do-You-Choose-a-Windows-Laptop:
jfruhlinger pisze "jestem facetem Mac. Kiedy nasza era Windows 2004-XP laptop, który był używany głównie przez moją żonę, zmarł latem zeszłego roku, Kupiłem sobie nowy MacBook Pro, a ona odziedziczyłem jeszcze NAPRAW 2008 MacBook. Ale po około sześciu miesięcy, ona nie przyzwyczaili się do niego i chce maszyny z systemem Windows nie mam z tym problem ideologiczny. - to bym się jej komputer, a my mamy trochę pieniędzy ukryty zapłacić za . to jednak stara się odebrać jeden jest moja praca, i uważam, że cały proces oszałamiający zróżnicowanie Apple produkt jest świetny w pokonaniu paradoks wyboru -. masz kilka modeli podstawowych, różnica między co jest dość oczywiste, a Można dostosować każdy. Świat Windows wydaje się zupełnie inaczej. Nawet gdy mam rozliczane na sprzedawcę na laptopa Windows (coś, czego nie zrobiłeś jeszcze), każdy wydaje się mieć oszałamiający wachlarz linii produktów o podobnych widowisko. Często modele , które można znaleźć w elektronice lub sklepach z artykułami biurowymi, które wydają się obiecujące pod względem wymiarów są wyłącznie dla tych sklepów i nie można znaleźć w Internecie. Oczywiście ludzie przejść ten proces, ale ja jestem tylko uczucie z mojej głębi. Jak Slashdotters go o zbieranie stałych, podstawowe laptop do przeglądania Internetu i edycji dokumentów, które nie będą przestarzałe w ciągu dwóch lat? "

Czytaj więcej tej historii w Slashdot.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz