Rozmawiając z magazynu Edge, Gearbox Software prezydent Randy Pitchford ubolewał tendencja wydawcy gier na życie trybach multiplayer w gry, które nie są potrzebne. Cytując: ". Punktów Pitchford do m.in. Dead Space 2 jako dowód, że decyzje są często motywowana chęcią zaznaczyć odpowiednie pola na liście funkcji, a nie dla dobra gra sama w sobie" Zapomnijmy o tym, co rzeczywiste obietnicy Gra jest i czy to nadaje się do narracji ani doświadczenia konkurencji ", mówi do nas." Weź to ze stołu na chwilę i pomyśl o pojęcie wolnego listę funkcji: kampania co-op, ilu graczy Ile? broni? Jak długo jest kampania? "Kiedy grzeją do tego, można podjąć zdolność do podejmowania trafnych decyzji z obrazu. A to dlatego robią to dlatego, że zawiadomienie, że największe hity oferuje trochę dla każdego rodzaj konsument masz osób, które chcą co-op i konkurencyjny, a gracze, którzy chcą zanurzyć się w głębokim fiction Ale koncepcja musi mówić do tego automatycznie,.. nie może być zmuszony To jest problem "..
Czytaj więcej tej historii w Slashdot.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz