środa, 6 kwietnia 2011

Boss Gearbox opłakuje Zbędne multiplayer

Ciekawe wiadomości w url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/wPAoRsvEHdI/Gearbox-Boss-Bemoans-Superfluous-Multiplayer-Modes:
Rozmawiając z magazynu Edge, Gearbox Software prezydent Randy Pitchford ubolewał tendencja wydawcy gier na życie trybach multiplayer w gry, które nie są potrzebne. Cytując: ". Punktów Pitchford do m.in. Dead Space 2 jako dowód, że decyzje są często motywowana chęcią zaznaczyć odpowiednie pola na liście funkcji, a nie dla dobra gra sama w sobie" Zapomnijmy o tym, co rzeczywiste obietnicy Gra jest i czy to nadaje się do narracji ani doświadczenia konkurencji ", mówi do nas." Weź to ze stołu na chwilę i pomyśl o pojęcie wolnego listę funkcji: kampania co-op, ilu graczy Ile? broni? Jak długo jest kampania? "Kiedy grzeją do tego, można podjąć zdolność do podejmowania trafnych decyzji z obrazu. A to dlatego robią to dlatego, że zawiadomienie, że największe hity oferuje trochę dla każdego rodzaj konsument masz osób, które chcą co-op i konkurencyjny, a gracze, którzy chcą zanurzyć się w głębokim fiction Ale koncepcja musi mówić do tego automatycznie,.. nie może być zmuszony To jest problem "..

Czytaj więcej tej historii w Slashdot.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz