niedziela, 17 kwietnia 2011

Jak Społecznego Tech Bubble jest inny

Ciekawe wiadomości w url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/nMS0M1RBpYY/How-the-Social-Tech-Bubble-Is-Different:
theodp pisze "Tech pęcherzyki się pisze BW Ashlee Vance, ale zwykle zysk z innowacji pozostawił Ale ten -. prowadzone przez social networking - może zostawić nas z pustymi rękami Math świst Jeff Hammerbacher zapewnia dobre studium przypadku jednego roku.. Harvard, 23-letni Hammerbacher przybył na Facebook, otrzymał wysoki tytuł naukowy i zaczynają pracować analizy jaki ludzie korzystają z usług socjalnych sieci. ciągu najbliższych dwóch lat, Hammerbacher zebrał zespół, który zbudował nową klasę analitycznych technologii, która przetłumaczone wgląd w relacje ludzi, tendencje i pragnienia na reklamę precyzji i sprzedaży wyższe. Ale coś gryzł się na niego. Hammerbacher rozejrzał Silicon Valley w firmach, jak jego własne, Google i Twitter, i zobaczyłem jego rówieśników tracić swoje talenty. "najlepsze umysły mojego pokolenia myślą o tym, jak ludzie reklam typu" kliknij ", mówi." To jest do bani. " Silicon Valley historyk Christophe Lecuyer zgadza się: ". To jasne, że nowy przemysł, który tworzy wokół reklamy w Internecie i tych innych usług nie powoduje, że wiele miejsc pracy, utrata projektowania i wytwarzania know-how jest naprawdę niepokojące."

Czytaj więcej tej historii w Slashdot.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz