czwartek, 26 maja 2011

Chińskich więźniów zmuszony do produkcji wirtualne złoto, realne zyski z osłonami

Ciekawe wiadomości w url:http://www.engadget.com/2011/05/26/chinese-prisoners-forced-to-produce-virtual-gold-real-profits-f/:
Wirtualnej gospodarki towarów z multiplayer gry online mogą być tętniącym życiem, ale stymuluje również niepożądane działania uboczne: eksploatacji. Były więzień w więzieniu w prowincji Heilongjiang, w Chinach, powiedział "The Guardian", jak zwykle był zmuszony do gry MMO takich jak World of Warcraft do gromadzenia łupów, które strażnicy więzienni będą następnie odsprzedaży online jak ¥ 6000 ( 924 dolarów) dziennie. Takie sumy będzie produktem maksymalnie 300 więźniów pracuje 12 godzin na dobę zmiany, choć przewidywalny widzieli żadnego z zysków siebie. Anonimowe źródła był na "reedukacji przez pracę" obozu, w którym zwykle trud oznaczałoby faktyczne, a nie wirtualne, górnictwa. Rentowność online rynek zdaje się opierać szefów więzienia iść z duchem czasu, jednak z biznesu jest tak energiczny, że komputery "nigdy nie były wyłączone." Chiński rządowy edykt z 2009 r. ma mieć wprowadziła wymóg, że w Internecie walutach być sprzedawane jedynie przez licencjonowanych podmiotów, ale uważa, że ​​praktyka stosowania więźniów w ten sposób nie ustaje.

Chińskich więźniów zmuszony do produkcji wirtualne złoto, realne zyski z osłonami pierwotnie ukazał się na Engadget czw, 26 maj 2011 05:14:00 CEST. Zapoznaj się z warunkami korzystania z kanałów .

Permalink | źródło Opiekun | Wyślij | Komentarze

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz