Wirtualnej gospodarki towarów z multiplayer gry online mogą być tętniącym życiem, ale stymuluje również niepożądane działania uboczne: eksploatacji. Były więzień w więzieniu w prowincji Heilongjiang, w Chinach, powiedział "The Guardian", jak zwykle był zmuszony do gry MMO takich jak World of Warcraft do gromadzenia łupów, które strażnicy więzienni będą następnie odsprzedaży online jak ¥ 6000 ( 924 dolarów) dziennie. Takie sumy będzie produktem maksymalnie 300 więźniów pracuje 12 godzin na dobę zmiany, choć przewidywalny widzieli żadnego z zysków siebie. Anonimowe źródła był na "reedukacji przez pracę" obozu, w którym zwykle trud oznaczałoby faktyczne, a nie wirtualne, górnictwa. Rentowność online rynek zdaje się opierać szefów więzienia iść z duchem czasu, jednak z biznesu jest tak energiczny, że komputery "nigdy nie były wyłączone." Chiński rządowy edykt z 2009 r. ma mieć wprowadziła wymóg, że w Internecie walutach być sprzedawane jedynie przez licencjonowanych podmiotów, ale uważa, że praktyka stosowania więźniów w ten sposób nie ustaje.
Chińskich więźniów zmuszony do produkcji wirtualne złoto, realne zyski z osłonami pierwotnie ukazał się na Engadget czw, 26 maj 2011 05:14:00 CEST. Zapoznaj się z warunkami korzystania z kanałów .
Permalink | | Wyślij | Komentarze
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz