wtorek, 24 maja 2011

Funkcja: Lekarze i dentyści powiedzieć pacjentów "wszystkich swoją recenzję należą do nas"

Ciekawe wiadomości w url:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/zU0pLD-lRP4/all-your-reviews-are-belong-to-us-medical-justice-vs-patient-free-speech.ars:

Kiedy wszedłem do biura Dr Ken Cirka, szukałem czyszczenia zębów, a nie materiał do historii Ars Technica. Potrzebowałem nowego dentysty i Yelp mówi dr Cirka jest jednym z najlepszych w rejonie Filadelfii. Recepcjonista wręczył mi schowka z formularzami do wypełnienia. Po zwykłej formie informacji o pacjencie, nie było "porozumienia prywatności", który poprosił mnie o przeniesienie własności żadnej publicznej komentarz mógłbym napisać w przyszłości dr Cirka. Zaskoczony i trochę oburzony tym, mam w długiej rozmowie z dyrektor biura Dr Cirka, że ​​zakończył się we mnie odmowy podpisania i jej pokazano mi drzwi.

Przeczytaj resztę tego artykułu ...

Przeczytaj komentarze na ten post


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz