wtorek, 31 maja 2011

Zapytaj Slashdot: Best Certyfikaty dojechać?

Ciekawe wiadomości w url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/7aTO2GRjPO4/Ask-Slashdot-Best-Certifications-To-Get:
Hardhead_7 pisze "Nasz ostatnich dyskusji o tym, ile studia warto mi do myślenia. Pracuję w branży IT od kilku lat, ale nie mam nic do innej nazwy niż + certyfikat i dostawcy szkoleń specjalistycznych (np. Dell certyfikat). Teraz szukam wrzucic w dziedzinie IT, a ja chcę kilka rzeczy na mój życiorys wykazać przyszłym pracodawcom, że wiem, co robię, tyle, że mogę w drzwiach na rozmowę Więc moje pytanie do Slashdot brzmi:. Jakie certyfikaty są najbardziej wartościowe i poszukiwane Co zrobi wrażenie na potencjalnych pracodawców i być najbardziej może pomóc w ziemi dobrej pracy dla kogoś, kto nie ma pewnego stopnia, ale wie? Jak rozwiązywać problemy i może zrobić trochę programowania, czy potrzebne? "

Czytaj więcej tej historii w Slashdot.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz