poniedziałek, 2 maja 2011

Zapytaj Slashdot Jak monitorować swój wykorzystanie pasma?

Ciekawe wiadomości w url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/L97AjpZk1Pk/Ask-Slashdot-How-To-Monitor-Your-Own-Bandwidth-Usage:
Vrtigo1 pisze "Z wielu dostawców usług internetowych albo już przy czapki przepustowości lub o nich mówić, zastanawiałem się, jak inni czytelnicy Slashdot trzymają karty na ile dane są przesyłane za pośrednictwem połączenia z Internetem w domu. Żaden z routerów konsumentów Użyłem wydają się te informacje łatwo dostępne. Chciałbym jakiś sposób, aby dokładnie sprawdzić, ile danych zostało wysłanych i odebranych przez port WAN stoi mój modem ISP, więc mogę porównać numery mam z numerami dają mi. Nie chce płacić za ich aktualizacji oprogramowania modemu i innych zarządzania ruchem w sieci, więc chciałbym zobaczyć, jak te dwa numery linii. "

Czytaj więcej tej historii w Slashdot.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz