wtorek, 21 czerwca 2011

Coraz więcej użytkowników kuszony Facebook

Ciekawe wiadomości w url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/s3lxO1Ja3uo/More-Users-Are-Shunning-Facebook:
Hugh Pickens pisze pisze "Blake Snow pisze, że dowody wskazują, że niewielkie, ale coraz więcej użytkowników - przynajmniej w Ameryce Północnej, gdzie użycie Facebook jest szczególnie nasycone - może być unikanie stronę z Facebook traci prawie 6 milionów użytkowników, spadając z 155200000 na początku maja do 149.400.000 pod koniec miesiąca, po raz pierwszy w USA stracił użytkowników w minionym roku. Niektórzy użytkownicy skarżą się na spędzasz dużo czasu na Facebooku, że są one krótkie zmieniających się resztą ich życia. "Pomyślałem, że nie będę patrzeć wstecz jako starzec i chciałbym mieć więcej czasu spędziłem na Facebooku", mówi David Cole, menedżer IT z Bostonu, dodając, że wierzy popularnych sieci społecznych strona jest przydatnym narzędziem, ale nie zastępuje to, co nazywa "realbook" doświadczeń. Kip Krieger, student z Wirginii, mówi Facebook stał się przewidywalny. "To naprawdę dostał do punktu, gdzie wiem, dość dużo, co moi przyjaciele będą post. Zazwyczaj wystarczy napisać to samo w kółko, a ja jestem zachorowania tego. "Nadal istnieją o wiele więcej zadowolonych klientów Facebook niż niezadowolonych z nich, więc są shunners Facebook niewielką mniejszością lub części tendencję wzrostową?" Po tym zakresie z innymi jest bardzo potężnym rzeczy ", mówi Toby Buszmenów, którzy czuli się tak dużą presję, że postanowiła wrócić Facebook, i cieszy się, że tak." Czuję się, jakbym się częścią czegoś większego i bardziej doniosłych nie tylko moje życie pobytu-at-home matka "."

Czytaj więcej o tej historii w Slashdot.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz