mschaffer pisze "usterkę komputera piątek wieczorem warknął plany podróży US Airways klientów, jak sprawozdania zalane lotów uziemiony w całym kraju." Jak ktoś linka na kilka godzin temu przez to przerwy, "glitch" wydaje się dość eufemizm. Z wychodzących loty zablokowane, a nowe przybywających z pasażerami spodziewał się spotkać połączeń, atmosfera trochę się ogrzewa. Klienci mogą zobaczyć ładna pogoda, i samoloty w kolejce na zewnątrz, ale "system nie" przebija wszystko. Pirs E w Charlotte (USA hub Airways) był pełen klientów, począwszy od siny (kilka) do jedynie zły (w większości) do spokojnie zrezygnował - co oznacza, tych z nas, z miejscami do siedzenia, przekąski i książki czy komputery. To było przygnębiające, aby zobaczyć jak kruche jest infrastruktura linii lotniczych zatrudnia, z częścią systemu widoczne dla pracowników linii lotniczych w dół, że klienci mogą uzyskać więcej informacji, lub nawet zmianę rezerwacji, na stronie internetowej US Airways. Ale to było w dół, także i wszystkich pracowników biurko może zrobić, to wzruszeniem ramion.
Czytaj więcej tej historii w Slashdot.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz