niedziela, 5 czerwca 2011

Zapytaj Slashdot: kompensacyjne techniczne Ludzie za przyczynianie się do sprzedaży?

Ciekawe wiadomości w url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/do8kFnYfTUc/Ask-Slashdot-Compensating-Technical-People-For-Contributing-to-Sales:
Chmura-yay pisze "Pracuję dla firmy konsultingowej IT i mam ostatnio za zadanie pozycją na nasz zespół konsultacji technicznych - które bez fantazyjnych korporacyjnych oznacza mówić, że chcemy wzmocnić nasz zespół trochę pomyśleć, jak sprzedaż ludzie zamiast być czysto ukierunkowane na świadczenie usług. Aby wyjaśnić, nasze techniczne ludzie są postrzegane przez klientów jako zaufani doradcy, a kiedy widzą szansę na uzupełnienie sprzedaż / refresh network / projekt, często wiąże się z naszym działem sprzedaży, jednak w przypadku gdy klient widzi sprzedawców, zawsze clam się, ponieważ są one "sprzedawców i klientów, że są po prostu zainteresowani w zmniejszeniu ich o pieniądze! jestem zainteresowany tym, co myśli o społeczności Slashdot jak należy wynagradzać zespoły inżynierów do tego" sprzedaż pracy (co kosztowało nas prowizji sprzedawców, tak), ale w sposób, który nie sprzyja żadnej wrogości pomiędzy sprzedażą i personelu tech bo w końcu sprzedawców żyć i umrzeć na zlecenie. Czy ktoś pracował w tym środowisku w dowolnym miejscu i co roboty budowlane / doesn 't pracy w doświadczeniu? "

Czytaj więcej tej historii w Slashdot.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz