sobota, 16 lipca 2011

Applifier Odsłon 100 mln Instaluje, przynosi Społecznego Bar Discovery gier na telefony

Ciekawe wiadomości w url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/AbeOsAGl2TI/:

Applifier , cross-promocyjne sieci społecznej wydawcy gier, ogłosiła dzisiaj, że wydał ponad 100 milionów Gra ​​instaluje się za darmo w serwisie Facebook. Rozpoczęty w 2010, Applifier wyruszył na misję, aby pomóc wydawcy gier znaleźć nowych użytkowników i uzyskać ich gry odkryte na portalu społecznościowym i od tego czasu wzrosła jak na drożdżach. Teraz podłączenia ponad 800 gier, Applifier daje wydawcom narzędzia do promowania ich grach na ich sieć ponad 150 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie, za pośrednictwem zakładki i przekierowywanie i "plamy ciekawe".

Oczywiście, Najlepsze strony o Applifier jest to, że deweloperzy nie płacić do korzystania z usługi, mogą skorzystać z uruchamiania zapłaciły kampanii nabycia użytkownik po prostu przez dodanie 5 linijek kodu HTML do strony Facebook czy gra na przeglądarkę.

Tak jak jest w sieci, mobilnych gra staje zatłoczone z gry, a gracze zawsze szukają nowych gier, które zaostrzają ich apetyt, więc Applifier uruchomiła dzisiaj cross-promocji rozwiązanie dla IOS. Android jest spadek później tego lata. Podobnie jak jego wersji internetowej, Applifier Mobile jest darmowe. Wersja mobilna będzie wyświetlać zalecane gier na bar, w którym użytkownicy mogą kliknąć, aby uzyskać więcej informacji o grze lub przewijanie, aby zobaczyć inne gry.

To świetny sposób dla graczy, aby znaleźć nowe gry i wydawcom nie sposób się do gry na odkrycie w zatłoczonym morzem gry towarzyskie. Jest to podobny model do "Promowane aplikacje" App Store, który jest naprawdę jeden z niewielu deweloperów aplikacji mają w próba, aby ich aplikacje odkryte na iOS, oprócz wydatków ton gotówki na marketing i reklamę. Mniejsze twórców gier nie mają dostępu do tego rodzaju funduszy, a więc Applifier jest bezpłatny do użytku platformy jest doskonałą alternatywą.

Jak Apple niedawno zakazał pay-per-install motywowany aplikacji z App Store, że Applifier nie płaci swoich użytkowników do wypróbowania nowej gry jest kolejnym nogi. Mimo, że może być rozczarowaniem dla niektórych graczy, to utrzymuje rzeczy uczciwi. Po tym wszystkim, firma po prostu chce graczom jeszcze jeden sposób na znalezienie nowych gier, które cieszą się gry. I pomóc ludziom, którzy te gry je znaleźć. "Nasza propozycja wartości dla graczy jest prosta: Hey, lubisz gry. Co powiesz na więcej? "Powiedział Applifier CEO Jussi Laakkonen.

W styczniu, Applifier podniesione 2.000.000 dolarów za cross-platform promocyjnych, których użyła w celu uruchomienia jej nowy telefon strój i pomocy niezależnych twórców gry rywalizować Zynga i cross-narzędzia promocyjne. To była żmudna walka, ale z ponad 150 aktywnych użytkowników miesięcznie, 100 milionów instaluje i 800 gier, to wydaje się działać.

Aby uzyskać więcej, sprawdź Dean Takahashi wczesnego przeglądu usług .


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz